Waluty
Marki
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Blog Tagi
Bezpieczne Zakupy

ZAKUPY BEZ RYZYKA  

BEZPIECZNE PŁATNOŚCI Z PAYU

 

BEZPIECZNE PŁATNOŚCI Z PAYPAL

BEZPIECZNA WITRYNA

Regulamin

Informacje ogólne

  1. Sklep działający pod adresami internetowymi: www.christieslingerie.pl, www.modaintima.pl, www.christies.home.pl prowadzony jest przez firmę MODAeINTIMA, Christies Lingerie Boutique, Monika Baniowska - Filip 32-086 Węgrzce, ul. Brzozowa 3, REGON 121166132, NIP 6791207691 ewidencjonowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej (CEIDG www.firma.gov.pl), zwaną dalej eButikiem.
  2. eButik ajmuje się sprzedażą odzieży, w szczególności bielizny damskiej i pończoch.
  3. Dokonywanie zakupów w eButiku jest jednoznaczne z akceptacją jego regulaminu.
  4. Wszystkie ceny podawane w eButiku są cenami detalicznymi brutto (zawierającymi podatek VAT).
  5. Całkowita cena zamówienia obejmuje koszty dodatkowe związane z jego dostawą.
  6. Do każdego zakupu dołączany jest paragon lub na życzenie faktura VAT.
  7. eButik sprzedaje wyłącznie nową bieliznę oraz stroje kąpielowe produkowane przez Christies Lingerie SRL, a także pończochy pochodzące od innych producentów.
  8. Towary sprzedawane w eButiku są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku istnienia wad fizycznych stosowna informacja znajduje się w informacji o produkcie na karcie produktu.
  9. Wszystkie oferowane w eButiku produkty są dostępne w magazynie. Tym niemniej może zdarzyć się sytuacja, że towar dostępny w jednym egzemplarzu zostanie sprzedany za pomocą innego kanału dystrybucji. W takim przypadku Klient zostanie powiadomiony przed realizacją zamówienia. Z tego tytułu Klientowi nie przysługują żadne roszczenia za wyjątkiem zwrotu ewentualnie wpłaconej ceny.

Kontakt

  1. Z eButikiem można się kontaktować wysyłając wiadomości na adres poczty elektronicznej: boutique@christieslingerie.pl lub wypełniając formularz kontaktowy znajdujący się na stronie eButiku.
  2. Standardowo odpowiedź na wiadomość powinna nastąpić w ciągu 24h.
  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na wskazany adres e-mail wiadomość o kolejnych etapach realizacji zamówienia.
  4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwy jest kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów realizacji zamówienia. 

Dostawa

  1. Standardowo towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS (usługa UPS Standard).
  2. Opcjonalnie możliwa jest dostawa:Standardowo cena towaru obejmuje koszty dostawy na terenie UE.Dostawa pończoch odbywa się wyłącznie przesyłką listową.Dostawa odbywa się na terenie UE i do wybranych krajów, których lista dostępna jest w trakcie składania zamówienia.
    1. przez inną firmę kurierską,
    2. przesyłką listową Poczty Polskiej pod wskazany adres lub do skrytki pocztowej,
    3. do paczkomatu.
  3. Dostarczenie zamówienia na adres skrytki pocztowej możliwe jest tylko przesyłką listową.
  4. Wysyłka zamówienia następuje zwykle w terminie 1 dnia roboczego od zaksięgowania wpłaty lub otrzymania kompletnego i potwierdzonego zamówienia w przypadku płatności za pobraniem.
  5. Dostarczenie przesyłki kurierskiej UPS z zamówieniem, na terenie Polski, następuje zwykle w terminie 1 dnia roboczego po jej wysłaniu (2 dni robocze od zaksięgowania wpłaty lub lub otrzymania kompletnego i potwierdzonego zamówienia w przypadku płatności za pobraniem).
  6. W trakcie dokonywania zakupu należy podać dokładne informacje adresowe wraz z adresem mailowym i numerem telefonu w celu prawidłowej wysyłki zakupionych towarów.
  7. eButik nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia w przypadku podania błędnych danych.

Płatność

  1. Płatność w eButiku możliwa jest następującymi metodami:Termin płatności wynosi 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. Po upływie terminu płatności nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.
    1. przelewem bankowym na rachunek Nr:

      55 1160 2202 0000 0002 0912 0853 Bank Millenium

      14 1240 1444 1111 0010 6367 4384 Bank Pekao SA

    2. on-line kartami płatniczymi lub przelewem, za pośrednictwem systemu PayU, który gwarantuje pełne bezpieczeństwo transakcji i poufność danych,
    3. on-line kartami płatniczymi lub przelewem, za pośrednictwem systemu eCard, który gwarantuje pełne bezpieczeństwo transakcji i poufność danych,
    4. on-line za pośrednictwem systemu PayPal, który gwarantuje pełne bezpieczeństwo transakcji i poufność danych,
    5. za pobraniem (w tym przypadku dostawa zamówienia odbywa się po jego potwierdzeniu wyłącznie przesyłką kurierską UPS Standard).
  2. W przypadku płatności za pobraniem termin płatności przypada na dzień dostawy zamówienia (zwykle następuje to w drugim dniu roboczym po potwierdzeniu zamówienia).

Promocje

  1. Wszystkie oferty promocyjne przedstawione w eButiku są ważne do wyczerpania zapasów lub zakończenia okresu promocji.
  2. eButik zastrzega sobie prawo do przerwania promocji w dowolnym momencie bez podania przyczyn.

Rozmiary

Rozmiary podane są według numeracji europejskiej (pomocniczo podawane są też rozmiary włoskie), zgodnie z tabelami rozmiarów dostępnymi na stronie. W razie wątpliwości prosimy o kontakt eButikiem.

Reklamacje

  1. Wszystkie produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją dotyczącą wad fabrycznych.
  2. W przypadku, gdy zakupiony towar posiada wady fabryczne, należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo z eButikiem na adres: boutique@christieslingerie.pl, który przekaże informacje o dalszym trybie postępowania.
  3. Reklamowany produkt może zostać przesłany na adres eButiku wraz z paragonem lub fakturą VAT i pismem reklamacyjnym, które powinno zawierać opis wady oraz preferowaną formę rekompensaty (naprawa, wymiana na inny model, obniżenie lub zwrot zapłaconej ceny).
  4. eButik poinformuje Klienta o wyniku reklamacji i dalszym postępowaniu w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji.
Prawo do odstąpienia od umowy
  1. W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru Klient może w odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia od dnia dostarczenia zamówionego towaru.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, Klient musi poinformować eButik o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
  4. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza zwrotu dostępny jest na końcu Regulaminu.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy eButik zwróci wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez e Butik), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany przez Klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem płatności.
  8. Zwrot płatności może zostać wstrzymany do czasu otrzymania przez e Butik zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Zwrot towaru musi nastąpić na adres wskazany w par. 1 pkt. 1 Regulaminu, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym  Klient poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli towar zostanie odesłany przed upływem terminu 14 dni.
  10. Koszty zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 30 PLN (kurier UPS Standard).
  11. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy i w związku z tym należy zachować szczególną ostrożność w trakcie ewentualnego przymierzania. W przypadku braku lub naruszenia oryginalnych metek lub / i widocznych śladów użytkowania towaru w postaci: zabrudzeń, uszkodzeń, prania lub czyszczenia eButik może odmówić przyjęcia zwrotu.
  12. Jeżeli do zamówionego towaru były dołączone bezpłatne prezenty (gratisy) również podlegają one zwrotowi.
Bezpłatny zwrot
  1. Wszystkie zamówienia na Bieliznę i stroje plażowe w Christies Lingerie Boutique objęte są możliwością bezpłatnego zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru.
  2. Aby skorzystać z tej możliwości należy zachować poniższe zasady:Po zamówieniu kuriera eButik przesyła pliki PDF: zlecenie przesyłki i list przewozowy, które należy wydrukować.Zwracany towar zapakowany w oryginalne opakowanie należy umieścić w pudełku transportowym, dobrze je zakleić a następnie przekazać kurierowi razem ze zleceniem przesyłki i listem przewozowym.
    1. Jeżeli do zamówienia były dołączone bezpłatne prezenty (gratisy) również podlegają one zwrotowi.Zamiar bezpłatnego zwrotu należy zgłosić mailowo przesyłając wiadomość z numerem zamówienia oraz listą zwracanych produktów na adres: boutique@christieslingerie.pl.Zwrotna przesyłka kurierska zamawiana jest przez eButik i na jego koszt po uzgodnienieniu z Klientem adresu oraz terminu (dzień i godzina) odbioru paczki przez kuriera.
    2. Produkt musi być w stanie nienaruszonym i niezmienionym (nie może nosić żadnych znamion użytkowania (np. uszkodzeń, zabrudzeń, plam po kosmetykach, śladów prania, itp.),  w szczególności ze wszystkimi metkami i w oryginalnym opakowaniu. Z tego powodu prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności w czasie przymierzania.
    3. Jeżeli produkt został pozbawiony oryginalnych metek, jest zabrudzony lub uszkodzony, nosi ślady prania lub czyszczenia, zostały usunięte oryginalne metki nie może zostać zwrócony i będzie odesłany do Klienta.
  3. Zwrot pieniędzy następuję niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i sprawdzeniu zwróconego produktu.
  4. Zwrot pieniędzy odbywa się na:W przypadku samodzielnego zamówienia / nadania przesyłki koszty zwrotu ponosi w całości Kupujący.Korzystanie z powyższej możliwości bezpłatnego zwrotu nie ogranicza w żadnym stopniu praw Klienta do odstąpienia od umowy wynikających Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).
    1. nr konta bankowego podany z którego nastąpiła płatność (w przypadku płatności przelewem) lub wskazany w trakcie zwrotu (w przypadku płatności za pobraniem),
    2. rachunek karty, którą dokonano płatności,
    3. na kono PayPal, z którego dokonano płatności,
    4. w inny uzgodniony z Klientem sposób.

Inne ważne informacje

  1. Christies, Naory i nazwy poszczególnych linii użyte w eButiku są podane tylko w celach informacyjnych i należą jedynie do właściciela, którym jest Christies Lingerie SRL we Włoszech.
  2. Zdjęcia prezentowane na stronach eButiku nie mogą być kopiowane i wykorzystywane w inny sposób.
  3. eButik zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych".
  4. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia podania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
  5. eButik zastrzega sobie odmowę realizacji zamówienia w przypadku podania niepełnych danych Kupującego lub danych budzących wątpliwości.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
  7. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

  • –  Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są do- stępne, numer faksu i adres e-mail]

  • –  Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rze- czy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

  • –  Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

  • –  Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

  • –  Adres konsumenta(-ów)

  • –  Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

  • –  Data

(*) Niepotrzebne skreślić. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl