Bezpłatna dostawa i zwrot

Ekspresowa i bezpłatna dostawa

Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 24 godzin (w 1 dzień roboczy) od momentu otrzymania potwierdzonego zamówienia / płatności. Doręczenie przesyłki kurierskiej następuje zwykle w ciągu kolejnych 24 godzin (w 2 dniu roboczym).

Wszystkie przesyłki z Bielizną i modą plażową w Christies Lingerie Boutique na terenie UE wysyłane są bezpłatnie w dyskretnych opakowaniach (zwykle jest to przesyłka UPS Standard).

Na życzenie Klienta, możliwe jest przesłanie zamówienia za pośrednictwem:
- Poczty Polskiej (przesyłka listowa),
- InPost (do paczkomatu)

lub w inny uzgodniony sposób (w takim przypadku koszty dostawy zostaną ustalone w drodze indywidualnych ustaleń).

Przesyłki są zlecane i wysyłane w dni robocze, tj. poniedziałku do piątku. UWAGA: Wszystkie zamówienia złożone i potwierdzone w dni wolne realizowane są najwcześniej w kolejnym dniu roboczym po potwierdzeniu płatności.

Oferujemy dostawę w ramach UE i do innych krajów zgodnie z listą dostępną w trakcie składania zamówienia.

UPS nie dostarcza przesyłek do skrzynek pocztowych.

Pończochy wysyłane są przesyłką pocztową lub do paczkomatu.

W przypadku płatności za pobraniem możliwa jest wyłącznie dostawa za pośrednictwem UPS.


 

Bezpłatny zwrot przez 21 dni.

Przez 21 dni od chwili otrzymania zamówienia, Klient może bezwarunkowo dokonać zwrotu zakupionych rzeczy (z wyjątkiem artykułów pończoszniczych). Koszt zwrotnej przesyłki kurierskiej ponosi Christies Lingerie Boutique.

Procedura zwrotu:

KROK 1

Zamiar bezpłatnego zwrotu należy zgłosić mailowo, w ciągu 21 dni od dostarczenia towaru, przesyłając wiadomość z numerem zamówienia oraz informacją o rodzaju zwracanego produktu na adres: boutique@christieslingerie.pl wraz z podaniem preferowanego miejsca i godziny odbioru przesyłki ze zwrotem przez kuriera (przesyłka kurierska musi zostać zamówiona z 1-dniowym wyprzedzeniem).

KROK 2

Zwrotna przesyłka kurierska zamawiana jest przez i na koszt Christies Lingerie Boutique po uzgodnienieniu adresu oraz terminu (dzień i godzina) odbioru paczki przez kuriera.

KROK 3

Po zamówieniu kuriera Christies Lingerie Boutique przesyła na adres e-mail pliki PDF: zlecenie przesyłki i list przewozowy, które należy wydrukować.

KROK 4

Towar zapakowany należy umieścić w pudełku transportowym, dobrze je zakleić, a następnie przekazać kurierowi razem ze zleceniem przesyłki i listem przewozowym.

KROK 5

Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i sprawdzeniu zwróconego produktu.

Zwrot pieniędzy odbywa się na:

- Nr konta bankowego, z którego nastąpiła płatność (w przypadku płatności przelewem) lub wskazany w trakcie zwrotu (w przypadku płatności za pobraniem),
- rachunek karty, którą dokonano płatności,
- konto PayU, z którego dokonano płatności
- konto PayPal, z którego dokonano płatności.

W przypadku samodzielnego zamówienia / nadania przesyłki koszty zwrotu ponosi w całości Kupujący, chyba że ustalono inaczej.

Korzystanie z powyższej możliwości bezpłatnego zwrotu nie ogranicza w żadnym stopniu ustawowych praw Klienta do odstąpienia od umowy (prawo do odstąpienia od umowy).



Prawo do odstąpienia od umowy.

W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru Klient może w odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować eButik o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza zwrotu dostępny jest na końcu Regulaminu.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy eButik zwróci wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez e Butik), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany przez Klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem płatności.

Zwrot płatności może zostać wstrzymany do czasu otrzymania przez e Butik zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwrot towaru musi nastąpić na adres wskazany w par. 1 pkt 1 Regulaminu, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli towar zostanie odesłany przed upływem terminu 14 dni.

Koszty zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 30 PLN (kurier UPS Standard).

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy i w związku z tym należy zachować szczególną ostrożność w trakcie ewentualnego przymierzania.

W przypadku braku lub naruszenia oryginalnych metek lub / i widocznych śladów użytkowania towaru w postaci: zabrudzeń, uszkodzeń, prania lub czyszczenia eButik może odmówić przyjęcia zwrotu.

Jeżeli do zamówionego towaru były dołączone bezpłatne prezenty (gratisy), również podlegają one zwrotowi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl